Sport és branding - Fiatal Vállalkozók Hete Székesfehérváron

A sport és márkaépítés kapcsolatáról, a vállalkozói attitűd kialakításáról, a hatékony vállalkozásépítésről is szó volt a Fiatal Vállalkozók Hete fehérvári eseményén. A Fiatal Vállalkozók Hetében izgalmas és informatív rendezvényeket szerveznek országszerte ezen a héten. 
2023.11.16. 12:48 |
Sport és branding - Fiatal Vállalkozók Hete Székesfehérváron

A szakmai előadásokat követően egy kerekasztal-beszélgetés keretében a sport városbranding-re gyakorolt hatásáról osztotta meg a napi gyakorlati tapasztalatokat a hallgatósággal Mészáros Attila alpolgármester, Simon Balázs 79x válogatott kosárlabda játékos, az Arconic-Alba Fehérvár kosárlabda csapat ügyvezetője és Kaszás Attila, a ViWa VitaminWater tulajdonosa.

A Fiatal Vállalkozók Hetében izgalmas és informatív rendezvényeket szerveznek országszerte ezen a héten. A vállalkozók, kezdő vállalkozók és érdeklődők lehetőséget kapnak, hogy mélyebben belelássanak a vállalkozások rejtelmeibe, előadásokon inspirálódjanak, valamint egyes témakörökben tudásukat fejlesszék. A "Sport és branding" témakörére fókuszáló előadói estnek Székesfehérvár adott otthon az Alba Regia Sportcsarnok VIP termében szerdán.

Ifj. Tóth György, a Fiatal Vállalkozók Országos Szövetsége (FIVOSZ) Fejér vármegyei elnöke a megnyitón elmondta: az esemény célja, hogy segítse a fiatal vállalkozókat abban, hogy a szakmai előadások alkalmával megértsék a sport és a márkaépítés közötti kapcsolatot, valamint, hogy hogyan lehet hatékonyan ezen kapcsolatokat a vállalkozások ismertségének és elismertségének növelésére fordítani, bővítsék tudásukat, gazdagodjanak új információkkal. Szeretnék, ha minél többen nyitnának vállalkozásukkal a sport szellemisége és a sportolók teljesítménye felé.

A vállalkozások gazdasági környezetéről Tóth György, a "Kisbefektetői Klub" megalapítója tartott előadást. A vezető pénzügyi stratéga szólt arról, hogy a pénzügyi intelligencia tanításával, fejlesztésével szeretnék elérni azt, hogy a lehető legtöbb magyar család tudatosan tervezze pénzügyeit, felismerve, hogy a megfelelő időben meghozott helyes pénzügyi döntéseikkel, alapvetően befolyásolhatják saját jövőjüket.

Botka István, a Prémium Média & Sport Management Zrt. vezetője arról beszélt, hogyan reklámozzon és brandeljen hatékonyan sportolókkal egy vállalkozás.

A szünet után a témakörben rendezett kerekasztal-beszélgetésen Mészáros Attila, Székesfehérvár alpolgármestere, Kaszás Attila, a ViWa VitaminWater tulajdonosa és Simon Balázs 79x válogatott kosárlabda játékos, az Arconic-Alba Fehérvár kosárlabda csapat ügyvezetője osztotta meg gondolatait, tapasztalatait a sport egyéni, csapat- és városbrandingre gyakorolt hatásáról.

Mészáros Attila örömét fejezte ki, hogy egy újabb platform nyílt ezen a rendezvényen a fehérvári fiatal vállalkozók találkozójára, szakmai eszmecserére. „A város közösségét a sport és a kultúra tartja össze, erősíti. Van úgy, hogy egy szombat este akár 10 ezer ember választja programnak csapataink mérkőzéseit. A sport kiemelt stratégiai ágazat Székesfehérvár életében, amely egyszerre örömet és feladatot is ad. Az, hogy számtalan sportklub működik eredményesen, és akár csapat, akár egyéni sikereikkel erősítik a város hírnevét, öröm. A feladatot a támogatások jelentik, például a tavalyi évben tíz különböző sportágban volt első osztályú csapata a városnak. Ezt finanszírozni kell a rendelkezésre álló keretből." A sport városbranding szerepéről szólva példaként említette, hogy az elmúlt években - Székesfehérvár sportmúltjának köszönhetően – több területen is felkerültünk a nemzetközi térképre, említve a Gyulai Memorialt, a Giro d’Italia-t.